POWIATOWY URZĄD PRACY W POLICACH
ul. T. Kościuszki 5, 72-010 Police

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Głównego Księgowego
(oferta 8/2025)

1. Wymagania niezbędne:

a. obywatelstwo polskie,
b. pełna zdolność do czynności prawnych,
c. pełnia praw publicznych,
d. wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571) lub podyplomowe ekonomiczne,
e. minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,
f. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g. nieposzlakowana opinia,
h. praktyczna znajomość przepisów prawa:
 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy,
 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
i. umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Windows, pakiet Microsoft Office, programy finansowo-księgowe),
j. umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
k. znajomość przepisów dotyczących gospodarowania mieniem jednostki,
l. odpowiedzialność, systematyczność, terminowość i dokładność w pracy.

2. Wymagania dodatkowe:

a. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
b. znajomość przepisów płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych,
c. doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki budżetowej,
d. doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze finansów i rachunkowości,
e. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
f. umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g. umiejętność pracy w zespole,
h. odporność na stres.

3. Główne zadania na stanowisku:

a. prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej,
b. przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
c. uzgadnianie obrotów i sald na kontach analitycznych i syntetycznych,
d. ewidencjonowanie należności oraz uzgadnianie stanu sald ze stanowiskami merytorycznymi,
e. przygotowywanie przelewów,
f. prowadzenie ewidencji dowodów księgowych,
g. księgowanie na kontach analitycznych wszystkich operacji gospodarczych dotyczących realizacji planu wydatku ze środków funduszu pracy, EFS, budżetu,
h. okresowe uzgadnianie ze stanowiskami merytorycznymi dokonanych wydatków w ramach otrzymanych limitów,
i. informowanie pracowników na stanowiskach merytorycznych o dokonanych zwrotach poniesionych wydatków mających wpływ na wykonanie budżetu,
j. przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z zakresu gospodarowania środkami zgodnie z wymaganymi terminami,
k. przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych,
l. przygotowywanie sprawozdań statystycznych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Ministerstwa,
m. sporządzanie listy płac dla pracowników urzędu,
n. rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych z Zakładem Ubezpieczeń społecznych, Urzędem Skarbowym,
o. wydawanie zaświadczeń dla pracowników o osiągniętych dochodach,
p. sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowej i sporządzanie deklaracji podatkowej,
q. naliczanie amortyzacji,
r. bieżąca kontrola wydatków zgodnie z planem na dany rok budżetowy,
s. windykacja nienależnie pobranych świadczeń-dochodzenie w trybie egzekucji administracyjnej, naliczanie odsetek od spraw cywilnoprawnych , współpraca z kancelarią prawniczą- wymiana informacji w sprawach cywilnoprawnych,
t. rozliczanie wpłat przy składaniu wniosku o wydanie zezwolenia na pracę sezonową oraz rejestracji oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi,
u. przekazywanie dochodów zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 stycznia 2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa,
v. sporządzanie okresowych wniosków o płatność do realizowanych projektów zgodnie z aktualnymi
przepisami,
w. obsługa systemu informatycznego Syriusz STD oraz aplikacji EZDok,
x. zastępowanie Głównego Księgowego w razie jego nieobecności.

4. Wymagane dokumenty:

a. życiorys zawodowy (CV),
b. list motywacyjny,
c. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
e. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

5. Informacje o warunkach pracy:

a. umowa o pracę zawierana w trybie i na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b. pełny wymiar czasu pracy,
c. praca w systemie jednozmianowym, przeciętnie 8 godzin dziennie, 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy,
d. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon, ksero,
e. praca wykonywana w pozycji siedzącej wymuszonej,
f. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
g. stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze, praca wymaga przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku, brak windy, konieczność poruszania się schodami.

6. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

Oferty należy składać osobiście w kancelarii Urzędu (pokój nr 1) lub przesyłać na adres:

Powiatowy Urząd Pracy w Policach
ul. Tadeusza Kościuszki 5
72-010 Police

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
„Zastępca Głównego Księgowego w Dziale Finansowo-Księgowym (oferta 8/2025)”,
w terminie do: 17 czerwca 2025 r. (uwaga: liczy się data wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Policach).

Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Uwaga:

1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pup_w_policach.bip.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

siedzibie Urzędu

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

Administrator Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Policach, mający siedzibę przy ul. Tadeusza Kościuszki 5 w Policach, reprezentowany przez Dyrektora Urzędu
Dane kontaktowe Z administratorem możecie się Państwo kontaktować w następujący sposób:

-     telefonicznie pod numerem: 91 424 08 60

-     za pośrednictwem skrzynki e-mail: sekretariat@pup.policki.pl

-     listownie pod adresem siedziby administratora

Inspektor Ochrony Danych Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym przez administratora inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iod@pup.policki.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe zakresie określonym w art.  221.§ 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 i 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze oraz nawiązania stosunku pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c  oraz art. 9 ust. 2 lit. a i b  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa przekazanych przez Państwa dobrowolnie w trakcie naboru odbywa się na podstawie udzielonej zgody wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na przekazaniu tych danych w dokumentach aplikacyjnych.

Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w dowolnym czasie i w dowolnej formie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem czynności przetwarzania danych osobowych dokonanych przed jej wycofaniem

Okres przechowywania danych Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru
Odbiorcy danych

(podmioty, którym udostępniamy Państwa dane osobowe)

Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacja o wyniku naboru zawierająca imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP), odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby zapoznające się z informacjami wywieszonymi w siedzibie Urzędu oraz w BIP oraz hostingodawca serwera BIP
Przekazywanie danych do Państw trzecich Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Państwu:

a)   prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;

b)   prawo do sprostowania (poprawiania) danych;

c)    prawo do usunięcia danych;

d)   prawo do ograniczenia przetwarzania danych;

e)   prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

f)     prawo do cofnięcia wyrażonej zgody;

g)   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Informacja o wymogu podania danych Podanie danych w zakresie określonym w art.  221.§ 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 i 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest wymogiem ustawowym, ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji celów przetwarzania. Podanie innych danych jest dobrowolne
Profilowanie i zautomatyzowane przetwarzanie danych Państwa dane nie posłużą administratorowi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania

 

al. Papieża Jana Pawła II nr 11
70-415 Szczecin

tel. 914339832

biuro@szczecin.skwp.pl

Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000