Teatr Współczesny w Szczecinie poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalista ds. kadr i płac Teatru
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku
będzie należało:
-kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
-sporządzanie wszelkich umów o pracę oraz dokumentów związanych z rozwiązaniem
stosunku pracy według wytycznych Dyrektora;
-sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących
zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany
jest przepisami prawa;
-ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
-prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
-prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z
ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
-wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
-współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i
emerytury do organu rentowego;
-sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i terminami oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw
personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego;
-przygotowania list płac - naliczania wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem wszelkich
dodatków i potrąceń, w tym z tytułów komorniczych i alimentacyjnych;
- prowadzenie wszelkich dokumentacji oraz naliczeń w zakresie PPK, dodatkowych
ubezpieczeń na życie i opiekę medyczną dla pracowników;
-przygotowania dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło;
-prowadzenie kartoteki zarobków dla pracowników;
-przesyłanie drogą elektroniczną dekretów księgowych list płac, także analiza i uzgadnianie
z księgową zgodności sald związanych z wynagrodzeniami;
-odpowiedzialność za sporządzanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednich
deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego;
-sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych,
deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych
oraz ubezpieczenia zdrowotnego ;
-przygotowywania przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;
-okresowa analiza funduszu wynagrodzeń;
-sporządzanie sprawozdań i innych prac według poleceń Głównego Księgowego;
-archiwizowanie dokumentów kadrowych, płacowych zgodnie z Instrukcją Archiwalną.
Wymagania konieczne wobec kandydatów:
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
w obszarze kadr i płac w jednostkach budżetowych - Bardzo dobra znajomość zagadnień przepisów dotyczących prawa
pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych - Rzetelność, dokładność, punktualność w zakresie realizacji zadań,
Znajomość procesów księgowych w zakresie księgowania listy płac - Zdolność do pracy pod presją czasu,
- Znajomość Microsoft Office (Word, Excel), Płatnik, Transkom ( mile
widziane)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z
ofertą pracy na adres Teatru:
TEATR WSPÓŁCZESNY
70-500 SZCZECIN
WAŁY CHROBREGO 3
Aplikacja powinna zawierać klauzulę o poufności danych oraz zgodę na
przetwarzanie danych osobowych na etapie rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.