Teatr Współczesny w Szczecinie poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalista ds. kadr i płac Teatru

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku
będzie należało:
-kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
-sporządzanie wszelkich umów o pracę oraz dokumentów związanych z rozwiązaniem
stosunku pracy według wytycznych Dyrektora;
-sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących
zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany
jest przepisami prawa;
-ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
-prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
-prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z
ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
-wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
-współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i
emerytury do organu rentowego;
-sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i terminami oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw
personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego;
-przygotowania list płac - naliczania wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem wszelkich
dodatków i potrąceń, w tym z tytułów komorniczych i alimentacyjnych;
- prowadzenie wszelkich dokumentacji oraz naliczeń w zakresie PPK, dodatkowych
ubezpieczeń na życie i opiekę medyczną dla pracowników;
-przygotowania dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło;
-prowadzenie kartoteki zarobków dla pracowników;
-przesyłanie drogą elektroniczną dekretów księgowych list płac, także analiza i uzgadnianie
z księgową zgodności sald związanych z wynagrodzeniami;
-odpowiedzialność za sporządzanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednich
deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego;
-sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych,
deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych
oraz ubezpieczenia zdrowotnego ;
-przygotowywania przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;
-okresowa analiza funduszu wynagrodzeń;
-sporządzanie sprawozdań i innych prac według poleceń Głównego Księgowego;
-archiwizowanie dokumentów kadrowych, płacowych zgodnie z Instrukcją Archiwalną.

Wymagania konieczne wobec kandydatów:

  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
    w obszarze kadr i płac w jednostkach budżetowych
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień przepisów dotyczących prawa
    pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych
  • Rzetelność, dokładność, punktualność w zakresie realizacji zadań,
    Znajomość procesów księgowych w zakresie księgowania listy płac
  • Zdolność do pracy pod presją czasu,
  • Znajomość Microsoft Office (Word, Excel), Płatnik, Transkom ( mile
    widziane)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z
ofertą pracy na adres Teatru:

TEATR WSPÓŁCZESNY
70-500 SZCZECIN
WAŁY CHROBREGO 3

Aplikacja powinna zawierać klauzulę o poufności danych oraz zgodę na
przetwarzanie danych osobowych na etapie rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pozostałe oferty z tego samego miasta

al. Papieża Jana Pawła II nr 11
70-415 Szczecin

tel. 914339832

biuro@szczecin.skwp.pl

Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000