Miasto:
Szczecin
Typ:
Kurs krótki
Tryb:
O/O Szczecin online
Opłata:
900,- zł od osoby
855,- zł Cena dla członków SKwP
Terminy

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 11 grudnia 2025 r. od godz. 16.15 do 20.15
  • 16 grudnia 2025 r. od godz. 16.15 do 20.15
  • 18 grudnia 2025 r. od godz. 16.15 do 20.15
  • 08 stycznia 2026 r. od godz. 16.15 do 20.15
  • 13 stycznia 2026 r. od godz. 16.15 do 20.15
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

Dawid Obrzeżgiewicz - Doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalista w zakresie rachunkowości finansowej i podatkowej, właściciel biura rachunkowego. Doświadczenie zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze w zakresie rachunkowości, podatków, konsolidacji sprawozdań finansowych. Autor licznych publikacji o tematyce rachunkowo-podatkowej. Stale obsługuje podmioty prowadzące działalność produkcyjną i handlową. Wykładowca studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

PROGRAM

I. Informacje ogólne:

  1. Podstawy prawne.
  2. Podmioty zobowiązane do prowadzenia KPiR.
  3. Obowiązki ciążące na podmiotach prowadzących KPiR.

II. Zapisy dokonywane w KPiR – omówienie zasad funkcjonowania KPiR:

  1. Dowody księgowe stanowiące podstawę dokonywania zapisów w KPiR, w tym dla podatników podatku VAT.
  2. Terminy zapisów w KPiR.
  3. Ewidencja przychodów (omówienie kolumn nr 7, 8 i 9 KPiR).
  4. Ewidencja zakupu towarów handlowych i materiałów (omówienie kolumn nr 10 i 11 KPiR).
  5. Ewidencja pozostałych kosztów funkcjonowania podmiotu (omówienie kolumn nr 12, 13 i 14 KPiR).

III. Rozliczenia podatkowe w ciągu roku dla prowadzących KPiR:

  1. Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy na podstawie dokonanych zapisów w KPiR.
  2. Rozliczenia w podatku VAT.

IV. Zamknięcie roku w KPiR:

  1. Inwentaryzacja – spis z natury.
  2. Zamknięcia KPiR i ustalenie dochodu za rok podatkowy.
  3. Przechowywanie dokumentów i księgi.

V. Dodatkowe rejestry związane z prowadzeniem KPiR:

  1. Ewidencja środków trwałych i WNiP
  2. Ewidencja sprzedaży
  3. Ewidencji kupna i sprzedaży wartości dewizowych
  4. Ewidencja przebiegu pojazdu

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 900,00 zł  od osoby
  • 855,00 zł dla członków SKwP
  • Warunkiem udzielenia rabatu członkom SKwP jest przynajmniej roczny staż członkowski i na bieżąco opłacone składki członkowskie.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej (zielony kafelek zapisz się) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) przesłana na adres biuro@szczecin.skwp.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.  Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Szkolenie współorganizowane z Oddziałem Okręgowym we Włocławku.

al. Papieża Jana Pawła II nr 11
70-415 Szczecin

tel. 914339832

biuro@szczecin.skwp.pl

Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000