TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 24 stycznia 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Anna Michalak
PROGRAM
- Przyporządkowanie przychodów do właściwego okresu.
1.1. Szczególne momenty powstania obowiązku podatkowego.
1.2. Usługi ciągle – rozbieżności w ujęciu podatkowym
i rachunkowym.
1.3. Przedpłaty i zaliczki.
1.4. Przychody ujmowane kasowo.
1.5. Rezygnacja ze zwolnienia w zakresie dotacji – wpływ na dochód podatkowy i potrącenie kosztów podatkowych.
- Koszty pośrednie i bezpośrednie jako koszty podatkowe.
2.1. Przyporządkowanie kosztów na przełomie lat podatkowych.
2.2. Różnice między ujęciem księgowym i podatkowym, rozliczenie kosztów przez podatnika prowadzącego podatkową księgę przychodów i rozchodów.
2.3. Koszty wynagrodzeń składek płatnika na przełomie lat podatkowych.
- Korekta przychodów i kosztów podatkowych.
3.1. Moment korekty.
- Nieściągalne wierzytelności jako koszty podatkowe u podatników prowadzących księgi rachunkowe i podatkową księgę przychodów i rozchodów.
- Ulga na złe długi w zeznaniu rocznym.
5.1. Obowiązki i prawa podatników.
5.2. Odwrócenie ulgi z poprzednich lat – praktyczne przykłady.
5.3. Uga na złe długi czy zaliczanie wierzytelności do kosztów podatkowych – kryteria wyboru danego rozwiązania.
- Odliczanie strat podatkowych.
- Obowiązki „dużych” podatników.
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 320,00 zł od osoby
- 300,00 zł dla członków oddziału SKwP O/O w Szczecinie
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom SKwP Oddziału Okręgowego w Szczecinie jest przynajmniej roczny staż członkowski i na bieżąco opłacone składki członkowskie.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej (zielony kafelek zapisz się) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) przesłana na adres biuro@szczecin.skwp.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.