TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 24 listopada 2025 r. od godz. 16:30 do 19:45
- 25 listopada 2025 r. od godz. 16:30 do 19:45
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Małgorzata Grzeszczak.
CEL
Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi programu finansowo – księgowego Rewizor nexo. Poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Kurs stanowi uzupełnienie wiedzy z podstaw rachunkowości finansowej oraz umiejętności pracy w programie finansowo-księgowym.
PROGRAM
- Uruchomienie programu, zakładanie kartotek i modyfikacja planu kont
- charakterystyka programu i wprowadzanie danych nowego podmiotu
- konfiguracja programu - ustawianie wybranych parametrów
- kartoteki – klienci, instytucje, inne
- Plan kont
- konta syntetyczne
- konta analityczne
- konfiguracja kont dla celów pracy z programem
- Bilans otwarcia
- wprowadzenie bilansu otwarcia
- transakcje z kontrahentami
- Dokumenty księgowe:
- podział na typy dokumentów
- wprowadzanie, modyfikacja, usuwanie i przeglądanie dokumentów księgowych
- księgowanie dokumentów
- Ewidencja kosztów:
- ewidencja kosztów w układzie rodzajowym
- ewidencja kosztów w układzie kalkulacyjnym
- ewidencja w księgach rachunkowych kosztów m.in.: wynagrodzeń, amortyzacji zużytych materiałów i energii, usług obcych i innych przykładowych
- Moduł rozrachunki
- kontrola należności i zobowiązań
- Raporty i zestawienia:
- zestawienie obrotów i sald
- dziennik księgowań
- rachunek zysków i strat
- bilans zamknięcia
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 430,00 zł od osoby
- 400,00 zł dla członków SKwP
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom SKwP jest przynajmniej roczny staż członkowski i na bieżąco opłacone składki członkowskie.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej (zielony kafelek zapisz się) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) przesłana na adres biuro@szczecin.skwp.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Szkolenie współorganizowane z Oddziałem Okręgowym w Bydgoszczy.