HARMONOGRAM
Lp. | Data
zajęć |
Dzień | Ilość jedn. dydakt. | Godziny zajęć | W tym przerwy
|
1 | 10.03.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
2 | 12.03.2025r. | środa | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
3 | 17.03.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
4 | 24.03.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
5 | 26.03.2025r. | środa | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
6 | 31.03.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
7 | 02.04.2025r. | środa | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
8 | 07.04.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
9 | 09.04.2025r. | środa | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
10 | 14.04.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
11 | 23.04.2025r. | środa | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
12 | 28.04.2025r. | poniedziałek | 4 godz. | 17:00 – 20:15 | 15 min. |
PROGRAM
Nawiązanie stosunku pracy
- Umowy cywilnoprawne czy umowa o pracę zasady stosowania
- Źródła prawa pracy, akty prawne wewnątrzzakładowe, wzajemne zależności,
- Nawiązanie stosunku pracy, rekrutacja, dane pozyskiwane od kandydata do pracy,
- Umowa o pracę -treść,
- Informacja o warunkach zatrudnienia,
- Wstępne, okresowe i kontrolne badania profilaktyczne pracowników,
- Wstępne i okresowe szkolenia BHP,
- Rodzaje umów o pracę.
Dokumentacja Pracownicza
- Zasady prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
- zawartość części A akt osobowych,
- zawartość części B akt osobowych,
- zawartość części C akt osobowych,
- zawartość części D akt osobowych,
- zawartość części E akt osobowych,
- Długość okresu przechowywania dokumentów pracowniczych i możliwość jego skrócenia,
- Forma przechowywania dokumentacji pracowniczej,
- Dokumentacja dotycząca ewidencji czasu pracy,
- Pozostała dokumentacja pracownicza,
Zmiany warunków pracy i płacy w trakcie zatrudnienia
- Wypowiedzenie zmieniające,
- Porozumienie zmieniające, aneks,
- Powierzenie wykonywania innej pracy z art. 42 kp,
- Ponowne zatrudnienie tego samego pracownika,
- Wniosek o bezpieczne warunki zatrudnienia,
Zakaz wykonywania pracy konkurencyjnej
- zakaz konkurencji – zasady zawierania umów o zakazie konkurencji.
Zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników
Urlopy pracownicze i inne nieobecności w pracy
- Urlop wypoczynkowy inne zwolnienia od pracy – „urlopy okolicznościowe”,
- Urlopy szkoleniowe,
- Urlop bezpłatny,
- Zwolnienia lekarskie,
- Zasiłek opiekuńczy,
- Urlopy macierzyńskie,
- Urlopy rodzicielskie,
- Urlopy wychowawcze,
- Urlopy ojcowskie.
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
- Definicje i normy czasu pracy,
- Okresy wypoczynku,
- Przerwy,
- Praca w godzinach nadliczbowych - zasady rekompensaty pracy w godzinach nadliczbowych,
- Godziny nadliczbowe kadry zarządzającej,
- Przestój,
- Dyżur,
- Praca w porze nocnej,
- Systemy czasu pracy,
- Rozliczanie i ewidencja czasu pracy.
Praca zdalna
- Praca zdalna okazjonalna,
- Praca zdalna na wniosek pracownika rodzica dziecka,
- Polecenie pracy zdalnej,
- Miejsce pracy zdalnej,
- Odwołanie pracy zdalnej,
- Pokrywanie kosztów pracy zdalnej.
Rozwiązanie stosunku pracy
- Sposoby rozstania z pracownikiem: za wypowiedzeniem, na mocy porozumienia stron, bez wypowiedzenia, z upływem okresu, na który była zawarta umowa o pracę,
- Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z art. 52 z art. 53 kodeksu pracy,
- Świadectwo pracy w szczegółach.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku
OPŁATA
- 850,00 zł od osoby
- 807,00 zł dla członków oddziału SKwP O/O w Szczecinie
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom SKwP Oddziału Okręgowego w Szczecinie jest przynajmniej roczny staż członkowski i na bieżąco opłacone składki członkowskie
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej (zielony kafelek zapisz się) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) przesłana na adres biuro@szczecin.skwp.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.