TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 05 lutego 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
Finanse dla niefinansistów to cykl szkoleń kreujący niezbędną wiedzę i umiejętności umożliwiające zrozumienie
kluczowych metod i narzędzi wykorzystywanych w procesie zarządzania finansami przedsiębiorstwa oraz wpływu
podejmowanych decyzji na sytuację całej organizacji. Skierowany jest do osób, które chcą poznać podstawowe
pojęcia i zagadnienia związane z finansami przedsiębiorstwa a nie posiadają przygotowania finansowego, natomiast
mają potrzebę lepszego zrozumienia języka finansistów.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności posługiwania się budżetowaniem do
planowania działalności przedsiębiorstwa. Uczestnicy szkolenia zostaną również zaznajomieni z zagadnieniami
obejmującymi analizę zasadności budżetu przedsiębiorstwa oraz oceny jego realizacji.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do osób, które nie posiadają przygotowania finansowego, a w codziennej pracy
współpracują ze służbami księgowymi, finansowymi i controllingowymi, a także do menadżerów i członków rad
nadzorczych, dla których znajomość zagadnień finansowych jest niezbędna do podejmowania właściwych decyzji
oraz rozumienia wpływu tych decyzji na sytuację całego przedsiębiorstwa.
WYKŁADOWCA
Wojciech Naruć - dr nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu
finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz
członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
PROGRAM*
- Miejsce planowania w zarządzaniu działalnością przedsiębiorstwa
- Wpływ ryzyka na efektywność budżetowania
- Istota, funkcje i podstawowe zasady budżetowania
- Metody budżetowania i rodzaje budżetów
- Etapy procesu budżetowania działalności przedsiębiorstwa
- Analiza zasadności budżetu przedsiębiorstwa
- Ocena realizacji budżetów - raportowanie kontrolno-wynikowe
*) Program może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 330,00 zł od osoby
- 300,00 zł dla członków oddziału SKwP O/O w Szczecinie
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom SKwP Oddziału Okręgowego w Szczecinie jest przynajmniej roczny staż członkowski i na bieżąco opłacone składki członkowskie.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej (zielony kafelek zapisz się) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) przesłana na adres biuro@szczecin.skwp.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.