Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Praca od zaraz
Wymagania spełnia osoba, która:
- Posiada obywatelstwo polskie.
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada,
co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w oświatowych jednostkach budżetowych na stanowiskach związanych z prowadzeniem rachunkowości jednostki.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość oraz umiejętność obsługi programów księgowych: PROGMAN Rozrachunki i Finanse, znajomość i umiejętność korzystania z bankowości elektronicznej, znajomości
i umiejętność korzystania z programów MS Word i MS Excel. - Biegła znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych, znajomość zagadnień księgowości budżetowej, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, klasyfikacji dochodów i wydatków budżetu oraz sprawozdawczości budżetowej.
- Nienaganna opinia.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- 1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
- 2) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- 3) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- 4) opracowywanie projektu budżetu jednostki;
- 5) opracowywanie materiałów kalkulacyjnych do projektów w zakresie wydatków i dochodów budżetowych;
- 6) wprowadzanie dokumentów do programów finansowo-księgowych;
- 7) sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych i innych zalecanych przez organ prowadzący;
- 8) terminowe przekazywanie wszelkich niezbędnych analiz i rozliczeń do jednostki nadrzędnej;
- 9) prowadzenie rejestru VAT oraz przygotowywanie i terminowe przesyłanie miesięcznych jednostkowych deklaracji VAT do UM;
- 10) kierowanie zespołem księgowo-kadrowym.
- Wymagane dokumenty:
- 1) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV)
- 2) list motywacyjny
- 3) dokumenty (kserokopie) potwierdzające poziom i kierunek wykształcenia
- 4) dokumenty (kserokopie) poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
w tym prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej - 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych
- 6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
- 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Oferty należy składać lub przesyłać na adres:
Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych, ul. Racibora 60/61, 71-631 Szczecin
Lub mail: kadry@tme.szczecin.pl
Tel. 91 3507257