Wymiar zatrudnienia: pełny etat

Praca od zaraz

Wymagania spełnia osoba, która:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  4. Spełnia jeden z poniższych warunków:
    1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
    2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada,
      co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
    3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    4. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Wymagania dodatkowe:

  1. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w oświatowych jednostkach budżetowych na stanowiskach związanych z prowadzeniem rachunkowości jednostki.
  2. Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość oraz umiejętność obsługi programów księgowych: PROGMAN Rozrachunki i Finanse,  znajomość i umiejętność korzystania z bankowości elektronicznej, znajomości
    i umiejętność korzystania z programów MS Word i MS Excel.
  3. Biegła znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości                   i ustawy o finansach publicznych, znajomość zagadnień księgowości budżetowej, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, klasyfikacji dochodów                      i wydatków budżetu oraz sprawozdawczości budżetowej.
  4. Nienaganna opinia.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • 1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
    • 2) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
    • 3) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
    • 4) opracowywanie projektu budżetu jednostki;
    • 5) opracowywanie materiałów kalkulacyjnych do projektów w zakresie wydatków i dochodów budżetowych;
    • 6) wprowadzanie dokumentów do programów finansowo-księgowych;
    • 7) sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych i innych zalecanych przez organ prowadzący;
    • 8) terminowe przekazywanie wszelkich niezbędnych analiz i rozliczeń do jednostki nadrzędnej;
    • 9) prowadzenie rejestru VAT oraz przygotowywanie i terminowe przesyłanie miesięcznych jednostkowych deklaracji VAT do UM;
    • 10) kierowanie zespołem księgowo-kadrowym.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    • 1) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV)
    • 2) list motywacyjny
    • 3) dokumenty (kserokopie) potwierdzające poziom i kierunek wykształcenia
    • 4) dokumenty (kserokopie) poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
      w tym prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej
    • 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych
    • 6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
      z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

Oferty należy składać lub przesyłać na adres:

Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych, ul. Racibora 60/61, 71-631 Szczecin

Lub mail: kadry@tme.szczecin.pl

Tel. 91 3507257

Pozostałe oferty z tego samego miasta

al. Papieża Jana Pawła II nr 11
70-415 Szczecin

tel.914339832

biuro@szczecin.skwp.pl

Santander Bank Polska S.A. 80 1500 1722 1217 2010 4781 0000